Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Svenskt märke uppmärksammas på webben...

Diskussion i 'Diskussion' startad av nissehult, 4 april 2015.

1. nissehult
    Trådstartare

nissehult Friends of KS

erolorhun, Icaras, Galaxy och 2 andra gillar detta.
  2. AdamST

AdamST Biskop

Från:
    Stockholm
    Ärligt talat, förtjänar de annat? Det är en väldigt trevlig klocka, men aldrig att den är värd över 80k!

Knight och willbur gillar detta.
  3. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Nej, inget för mig .

4. noxela

noxela Stadsbo

Från:
    Skåne
    Verkar vara ena halvan av S&S som ligger bakom.

Typiskt fall av renommésnyltning. Dom knycker ett gammalt klassiskt varumärke trots att det inte finns någon som helst koppling. Delar av gamla Halda lever också kvar vilket gör det än märkligare. Taxameterdelen finns kvar under varumärket Halda.

5. jumpin_hour

jumpin_hour Torpare

Vista inte att halda var svenskt, gör inte dom en modell med ett separat digitalt ur som kan byta med det vanliga ?

6. jumpin_hour

jumpin_hour Torpare

Borde inte skrivit innan jag klicka på länken hehe. Såg nu att det var exakt den modellen dom pratade om.

Aldrig förstått grejen med att ha två separata ortavlor , känns som man får två kompromisser , för 80 tusen skulle jag kunna få en aerospace och e lätt begagnad sub känns som ett bättre val

7. Erik1

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Bara jag som skulle nojja över att dinga modulerna när man byter? De verkar ju flyga ur

8. Chuck

Chuck Friends of KS

lolish

9. tictac62

tictac62 Stadsbo

Från:
    Bästkusten
    Halda tillverkade grymt fina fick ur, i IWC kvalité

nissehult gillar detta.
  10. rillesnille

rillesnille Borgare

Från:
    Norrort
    Har för mig att halda-chrono:n har samma, eller kanske uppdaterat, zenith-verk som Rolex 16520:n? Så inte helt åt skogen i alla fall, kunde vart ett 7750...

Mårtenssons ur Brookfield