Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Svesam

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av svesam, 25 augusti 2013.

1. svesam
    Trådstartare

svesam Friends of KS

Från:
    Höga Kusten
    Ingen storflippare direkt men om någon som gjort affär med mig vill lägga ett gott ord skulle jag bli glad :)

/Daniel

2. Bolio

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Gott ord ang denna person är inte svårt lägga.

Sålt till Svesam en Breitling Superocean Heritage Chronograph hela affären totalt problem fri. Trevligt samtal där och även efteråt.

Om någon affär skall göras med denna herre rekommenderar jag starkt att göra den f2f i hans hem då kaffet smakar mer än förträffligt.

svesam gillar detta.
  3. cheepo63

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    En mycket trevlig och seriös herre. Rekommenderas. 100% Goodguy!

svesam gillar detta.
  4. Dalomo

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Just sålt till svesam. Enkel kommunikation, snabba pengar, inga konstigheter. Gör gärna affärer igen.

svesam gillar detta.
  5. aljung

aljung Präst

Från:
    Uppsala
    Svesam är en 100% goodguy, har köpt av honom och klockan skickades typ 10 minuter efter betalning. Suveränt packat också :)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

svesam gillar detta.
  6. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    100% good!! Trevlig och betalar snabbt! Inget att tveka på :)

svesam gillar detta.
  7. Oli

Oli Präst

Köpte en klocka av @svesam. Gick helt smärtfritt och den var precis som utlovat. Det grymt packade paketet var postat inom en timme från det att betalning skett.
    110% goodguy!!

svesam gillar detta.
  8. arkitekten

arkitekten Torpare

Bättre sent än aldrig, men köpte min superocean av Svesam hösten 2014. Gick hur bra som helst, han skickade packet direkt när pengarna landade på kontot. Allt snabbt och smidigt. Går i god för han till 100%.

svesam gillar detta.