• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swe watches?

lex

Omega
Mycket bra priser :) men jag skulle inte lita på att man får det som man tror sig beställa från dem... så chansa inte.
 

mackan_108

Cartier
Tanken var inte att köpa utan mer skapa en tråd om detta,
Så om nån som inte är så kunnig inom klockor kanske tänkte hmm ska nog söka lite om denna firma innan jag bestämmer mig, så kanske dem ser detta att KÖP inte från denna sida, du lär ångra dig :)
 

SIRdavid

Panerai
Priserna är extremt orealistiska och allt verkar extremt förrädiskt. Man försöker ge intrycket av att det är äkta b.l.a genom att ange den korrekta kalibern 3135 samt att det ingår original box. Finns annons ute på blocket som jag anmält då det ingenstans framgår att det är en äkta vara (vilket det måste enligt Blocketsregler senast jag sålde min Sub för ett tag sedan).
 

mackan_108

Cartier
Skicka ett mail till dem för rolighetens skull där jag ifrågasatte priset på en rolex ;)
image.jpg
 
Vad är scamen här egentligen? Alla fattar ju att det inte stämmer. Hoppas dem på beställningar och förskottsbetalning? Är det det som är grejen, dem är ju för billiga för att det ska vara äkta grejer och dem är för dyra för kopior...
 

JohnDoe

Rolex
Tror scamen är att du inte får någonting alls. De flesta har inte koll på att det är för billigt. De tänker, wow, superklipp. Iväg med pengarna...osv
 

JohnDoe

Rolex
Du anar inte. Folk skickar pengar hit o dit. Finns en anledning till att det är så många som håller på med scams. I sverige orkar polisen inte utreda och straffen är för låga. Tycker man borde återgå till gamla spöstraff, stupstock osv....
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Förbannat tragiskt dom svarar på mail 23:22 fabrikspriser, jaja det är de klockorna som tillverkas på natten dom saluför.

Hur stoppar man sån här skit?
 

JohnDoe

Rolex
Förbannat tragiskt dom svarar på mail 23:22 fabrikspriser, jaja det är de klockorna som tillverkas på natten dom saluför.

Hur stoppar man sån här skit?
Spara mailet och därmed ip nummer. Funderar på att anmäla till konsumentverket pga deras dåliga koll på distansköpslagen. De lär bry sig mer än polisen.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Tyvärr nog inte många rätt där…priser, köp/returvillkor…stavning i texter…
Men…varför inte köpa, begära betalning vid leverans av varan, som skall ske hos Rolex AD för kontroll innan betalning erhålls!;)
 

TCB

Cartier
Uppenbar bluff. Behöver knappt diskuteras.
Har på senare tid sett flera liknande sidor som bl a. gör reklam genom sponsrade länkar på facebook. Visa är transparenta med att det är kopior, andra mer grumliga.
 
Topp