• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *Sista bandet* Swiss Made Tropic 19mm 160:- inkl frakt

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Tjena, jag köpte på mig några Tropicband i våras och har nu några över som jag inte använder. Riktigt sköna och perfekt kombo till mögeldykare och skin divers. :)

Ref: 23219 Tropic Star
Bracelets-Union, Swiss Made
Storlek vid bandhornen: 19mm
Längd: 7,5 cm + 11,5 cm
Storlek vid spännet: 16mm
Spänne: INOX

Skick: Banden är oanvända men har legat nerpackade en längre tid, varav små märken kan förekomma (dock inget speciellt jag sett när jag inspekterat dem).
Gummit är mjukt och har inga tendenser till torrsprickor eller till att börja stelna.

IMG_20150707_212132.jpg
IMG_20150707_214755.jpg
IMG_20150707_214701.jpg


Pris: Nu 160:-/st inkl frakt.
Betalning genom swish är nog smidigast, men vill någon betala på något annat sätt går det nog att lösa.

Returpolicy: Retur ok om köparen hör av sig inom 24h efter leverans. Bandet ska vara i samma skick som när det levererades och köparen står då för returfrakten. Skicka gärna ett PM om du har några frågor.

Först till kvarn…

Inspiration! :)

Michel Herbelin.JPG
rdSjDqE.jpg
Helvetia.JPG
 
Senast ändrad:
Topp