Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Syskon

Diskussion i 'Vintage' startad av R.U. Sirius, 26 mars 2016.

1. R.U. Sirius
    Trådstartare

R.U. Sirius Torpare

Från:
    Stockholm
    När helt rätt Omega Dynamic Lady dök upp till salu här var jag bara tvungen att slå till. Storasyster är från 1969 och lillebror från 1972. Lillebror har levt ett hårdare liv och är lite sliten, men fungerar perfekt efter en fullservice. Storasyster ser närmast oanvänd ut, men behöver kompletteras med en länk till.
    Ett vackert syskonpar! IMAG0095.jpg

Savagear114, Måberg, snickarn 00 och 12 andra gillar detta.
  2. R.U. Sirius
    Trådstartare

R.U. Sirius Torpare

Från:
    Stockholm
    Här kommer en bättre bild på syskonen.
    Storasyster har varit hos ABC-Werner och fått ett par extra länkbitar.

Bifogade filer:

Macklin, Clark Kent, Dykarsjuk och 1 annan gillar detta.
  3. R.U. Sirius
    Trådstartare

R.U. Sirius Torpare

Från:
    Stockholm
    Nu har jag en länk och boett över om någon behöver reservdelar. Jag får inte posta på säljes ännu, nykomling som man är. Men lägger med några bilder här. Jag kan ju inte gärna posta en massa trams bara för att komma upp i 20 poster ;) IMAG0157.jpg

4. R.U. Sirius
    Trådstartare

R.U. Sirius Torpare

Från:
    Stockholm
    En bild till... IMAG0155.jpg