• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TÄVLING! Jag firar 3 år på KS! Posta bild på din klocka och vinn!

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Vad trevligt med fest! Gratulerar! Givetvis piffar en till det med vit näsduk dagen till ära.
20150910_173800.jpg
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis!

Jag hade tagit på mig denna till en ledigare kostym-outfit. Inte bara för det är min nya favorit, utan för att den lyser upp och är lite ovanlig, och för att visa att TH gör grymma klockor om man väljer rätt ur sortimentet :)
WP_20150910_001.jpg
 

Greven

Audemars
Grattis!

Jag hade tagit på mig denna till en ledigare kostym-outfit. Inte bara för det är min nya favorit, utan för att den lyser upp och är lite ovanlig, och för att visa att TH gör grymma klockor om man väljer rätt ur sortimentet :)
WP_20150910_001.jpg
Damn! Den där funkar väldigt bra till kavaj! Kaxig blå färg! Rätt tänkt, rätt klocka! Tack för grattis!
 

Björklund

Panerai
image.jpg
Många fina, dyra klockor än så länge. Själv trånar jag efter en Reverso för festtillfällen. Är inne i en period med mycket resande så inför en KS-fest skulle jag nog ta ett flyg till partyt med min flygare!
 

Greven

Audemars
image.jpg
Många fina, dyra klockor än så länge. Själv trånar jag efter en Reverso för festtillfällen. Är inne i en period med mycket resande så inför en KS-fest skulle jag nog ta ett flyg till partyt med min flygare!
Att anlända med flyg till en KS-fest är helt rätt sätt att göra entré :) Väldigt schysst flygare på handleden! Skulle gärna syna den lite närmare öven en trevlig drink i baren. Have a safe flight!
 
Hipp hipp hurra vad tiden tickar fort @Greven ! Tänkte att jag kör på den här stilen inspirerad av "Kejsarens nya kläder". Alla får skratta åt mig under kvällen men jag skrattar sist med det nya svarta Nato-bandet runt handleden. Annars gör sig Subben ganska bra som fickur.
image.jpg
 

Greven

Audemars
Hipp hipp hurra vad tiden tickar fort @Greven ! Tänkte att jag kör på den här stilen inspirerad av "Kejsarens nya kläder". Alla får skratta åt mig under kvällen men jag skrattar sist med det nya svarta Nato-bandet runt handleden. Annars gör sig Subben ganska bra som fickur.
image.jpg
Ha ha ha..fasen vad kul bild! Ja, ett nato på den där och du är verkligen redo för partaj! Kör fickur så länge så håller jag tummarna för dig i lottningen! I love Sub!
 
Topp