• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TÄVLING: Vinn sköna vintermössor från Sjöö Sandström!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Not so hot but high as the sky.
b1AbmpJ.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Här är mitt bidrag. Kanske värdigt en hängning på Louvren? Eller iaf en mössa?

En stekhet (?) Ricrob i rollen som tomtefar, som varsamt överräcker min julklapp till mig själv. (För övrigt samma klocka som den jäveln skändar i en stekpanna lite tidigare i denna tråd)

pe8amu8u.jpg


God Jul!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Här kommer även en bild som är tagen innan jag bokstavligt talat klippte mössan av tomten. :D

BNXhkIx.jpg
 

Ricrob

Patek
Nämen dåså, kan vi säga att vi har tre vinnare nu på julafton och allt (i want my mössa, the flint is frysing)!?

Jag får det till:

Ricrob (jag) 25 likes
Omen 23 likes
JoberMan 10 likes

Och sedan har vi Galaxxy och andheg med 9 likes och sedan faller det. Så ser det iaf ut just nu. :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nämen dåså, kan vi säga att vi har tre vinnare nu på julafton och allt (i want my mössa, the flint is frysing)!?

Jag får det till:

Ricrob (jag) 25 likes
Omen 23 likes
JoberMan 10 likes

Och sedan har vi Galaxxy och andheg med 9 likes och sedan faller det. Så ser det iaf ut just nu. :)


Då du vid upprepade tillfällen kladdat i tråden trots den mycket tydliga instruktionen i tävlingsreglerna så är du diskad från tävlingen. :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp