Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

TÄVLING! Vinn The Military Watch Resource Archive Volume V, 2 st DVD.....

Diskussion i 'Vintage' startad av Joakim C, 22 september 2016.

1. Joakim C
    Trådstartare

Joakim C Borgare

Berätta om varför du är intresserad av militära ur (gärna med bilder på dina ur) och dela med dig av en skön historia till oss andra. Jag väljer ut en vinnare och skickar "boxen" till dig. Arkivet innehåller ett sökbart register med inlägg fram till år 2007. Mycket skoj att blicka tillbaka på och med en del inlägg av svenska deltagare. En källa till många mycket intressanta och lärorika inlägg om militära ur. Lemania IWC, Jaeger, Cyma, ja det finns massor att studera på kammaren :)

OBS: Skivorna fungerar på både Mac & PC

Du har fram till söndag 25/9 midnatt att posta ditt inlägg.

Redigering: Det är okej att föreslå en vinnare med en motivering. Eventuella mutor tas tacksamt emot av mig ;)

MWR-fram.jpg
    MWR-baks.jpg
    MWR-2-dvd.jpg

Senast ändrad: 22 september 2016
    JMolin, Mforce, Jimpa och 11 andra gillar detta.
  2. Joakim C
    Trådstartare

Joakim C Borgare

Efter midnatt går det bra att skicka ett PM om intresse finns för "arkivet". Först till kvarn......

LongCon gillar detta.
  3. tradden

tradden Bonde

Då vill jag nominera @hejo , @Aurum eller @NiklasArvid som jag tycker alla tre skriver och har skrivit mycket läsvärda saker om militärur och annan vintage!

/t

Grafton, JMolin, LongCon och 4 andra gillar detta.
  4. Joakim C
    Trådstartare

Joakim C Borgare

- Som sagt, intresserad får skicka ett PM så skickar jag omgående, annars hamnar de på Tradera. Först till kvarn...

LongCon gillar detta.
  5. Joakim C
    Trådstartare

Joakim C Borgare

Tack @Nero13 för ditt PM. Skivorna på väg och fint att du skänker 100kr till Barncancerfonden.:)

tradden och LongCon gillar detta.