• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tänk att man gått och blivit WIS!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Med andra ord så har jag lyckas plita ner 2000 inlägg eller trådar! Fy...faen, stackar er, men, men jag hoppas ni inte lidit allt för mycket :D !

Som kanske brukligt så ska man fira det med någon kul tävling kanske, och så blir det denna gången också. Du behöver inte trycka på gilla knappen, men du måste däremot svara på 3 frågor :meh:!

Och så det viktigaste, vad vinner man frågar ni så klart. JO...det skall jag tala om för er, att man vinner något klockrelaterat plus att jag bjuder på en LUNCH :hungry: om ni har vägarna förbi Dalarna under 2014.

Nu till frågorna!

Fråga 1. Två av medlemmarna i The Wailers var Bob Marley och Bunny Wailer, men vad hette den tredje?!

Fråga 2. Vilken producent brukade kallas The Upsetter?!

Fråga 3. Hur många bultar finns det i Ölandsbron?!

Vid fler rätta svar så lottar jag ut vinnaren! Lycka till nu mina vänner, och ha en jätte trevlig helg och Glad Påsk...:cigar:
 

demondave

Rolex
Med reservation för att det är fyllesvar utan dess like;

1. Peter Tosh

2. Lee "Scratch" Perry

3. Enligt Killinggänget: 7 428 954 stycken

Blir säsongen bra är jag ofta i Orsa, var äter man bra lunch där?
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Reeespect!
Frugan vill se ninjaman.

1 Peter Tosh
2 Lee Perry
3.sjumiljonerfyrahundratjugoåttatusenniohundrafemtifyra

Boom shakalak

Om jag vinner vill jag bli utlottad till nån med schysst vinkällare!
;-)
 

n1tro

Panerai
Jag läser dina trådar och inlägg med nöje! Du var riktigt trevlig IRL med - såsom folket på detta forum är. Så jag hoppas det kommer 2000 inlägg till inom kort!
 
Grattis! Tack för alla roliga inlägg som du gjort. Lunch i Dalarna med klocksnack kan ju inte bli bättre.

1. Peter Tosh
2. Lee "Scratch" Perry
3. Enligt tidningen Barometern: 66 400 stycken
 

Selvedge

Rolex
På frågorna har jag inte en aning, mer än att det finns en jävla massa bultar!!! Hur som, stort grattis till WIS! Keep up The good work man!
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis till 2k, inte illa skrivet.
Känns väldigt avlägset för egen del.
Mina svar:
1. Peter Tosh
2. Lee Perry
3. Ca 20 000

Må fint och ser framemot 2k inlägg till från dig.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vi står ut med dig Af Sjodahl för att du är förbannat trevlig och empatisk person med en stor portion humor!
När det kommer till din tävling så kan jag bara Peter Tosh:)


J

Tack som fan Jens :D, mycket, mycket trevliga ord från dig :oops:! För det är lite så som jag bil bli uppfattad. Haha... och jag gillar dig för din rakheten och din härliga humor Jensaponken :cigar:
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Har ingen aning om svaren på frågorna men grattis till 2000 inlägg:) Det är ett sant nöje att läsa dina inlägg, och jag ser framemot de kommande 2000 inläggen:D
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag struntar i tävlingen. Men ett grattis ska du absolut ha! Ett nöje är det att läsa dina inlägg :) Tilläggas kan också att jag förmodligen är en av få på detta forum som har sett Bob Marley live.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Coolt, på grönan -80?

Peter tosh
Lee Perry
Ca 65 000
 
Topp