• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tänkte att jag skulle köra en paketöppning.

Xalle

Audemars
2-Faktor
Fin klocka gillar den minimala vikten! Jag tycker personligen att det är just vikten som gör den så nätt och lätt på handleden! Grattis :)
 
Hur är storleken jämfört med andra speedys på 44.5mm? Har testat ett par andra med samma storlek och de var löjligt stora.

Grattis :)

Vet inte! Men tänker mig att helsvart blir mindre.

Den upplevs helt klart mindre, tror pga att den är svart och inte har länk samt vikten...

Dock så är nog 9300 ändå riktigt grym, tycker den känns roligare än den klassiska månklockan

Snodda bilder

IMAG0085.jpg


orig.jpg
 
Senast ändrad:

Donkii

Boushh
2-Faktor
Tack för bilderna och tankarna kring storleken. Den ser riktigt grym ut :) Gillar hur den blanka tavlan får vara centrum när man har ett bra AR. Bra val :D
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Jag e helt jefla mållös, så grym den är! Grattis njut väl av den, fan listar den? Ser ut o gå lös på typ 200 pappish !
 

Shadyboy

Cartier
Men JAAAAA!! Scheisse vad snygg alltså!! Bara att gratulera. Håller även med några övriga kommentarer om snygga bilder också!
 
Topp