• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tänkte bara visa min....

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
sambos klockor....

Seiko Monster
hq


Seiko Sumo
hq


Omega Seamaster Pro midsize Quartz
hq
 

vonhall

Rolex
Men du ... hon kan ju visa upp större variation än dig :D
Din sambo har en god smak vad gäller klockor! Monstret är ju en helt underbar klocka. Har haft en orange i drygt 10 år och den visar inte minsta tendens att det är dags för service!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det sant att din sambo ska sälja sin Sumo till mig? :mrgreen:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Va fan. Jag som trodde detta skulle bli en "kolla vilken snygg brud jag har"-tråd...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Och förresten bara utgår jag ifrån att du valt klockorna åt henne, men det kanske är fel?
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
yonsson skrev:
Och förresten bara utgår jag ifrån att du valt klockorna åt henne, men det kanske är fel?
Haha nejdå, Omegan hade hon innan vi träffades fast hennes två Seiko inköp kan nog min Seiko-fanatism haft lite påverkan över :) Sumon ville hon ha då jag skulle köpa min MM300, så vi köpte dom samtidigt. Sen har min tjej alltid gillat divers, "tjejklockor" har aldrig varit hennes grej :)

_jonte skrev:
Välpumpade armar på den damen! :)
Mjo hon har 6,5 tum runt sin vänstra, kanske inte så jätte tunt för att vara tjej :)
 
Topp