Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tänkte polera mittlänkarna

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Vonlind, 21 september 2014.

1. Vonlind
    Trådstartare

Vonlind Stadsbo

Tjena! När söndagen är här så kommer mina geniala planer fram, hur går jag till väga om jag vill blankpolera mina mittlänkar på min Sumo. Vad skall jag köpa på tex Claes Ohlson? Mvh Vonlirre

2. Minuteman

Minuteman Friends of KS

Förutsatt att du har en Dremel/liknande så behöver du en polertrissa och polerpasta.
    Dessutom behöver du något att maskera sidolänkarna med. Vet inte om maskeringstejp duger, men var försiktig så det inte nöter igenom.
    Har du någon bild på länken?
    Är mittlänkarna borstade idag?
    Hur fint bostade?

Edit: Dock är det nog betydligt svårare att polera borstade mittlänkar så det blir bra än att borsta polerade som några på forumet gjort.

3. Tangiye

Tangiye Bonde

Lämna in...

4. Amme

Amme Stadsbo

Från:
    Sthlm