Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tänkte sälja min LLD men...

Diskussion i 'Diskussion' startad av LongCon, 11 september 2012.

1. LongCon
    Trådstartare

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Efter att ha kört min nya Breitling ett tag kände jag att min LLD aldrig kommer få den kärlek den förtjänar. Efter seriösa funderingar på flipp bytte jag band till ett fint gummi. Nu är jag åter nöjd med min Longines. Tänk vad ett bandbyte kan göra för en rastlös flipparsjäl ändå.

2. _jonte

_jonte Friends of KS

Den klockan är ju fullständigt grym! Inte flippa den väl? Kan annars änka mig agera "hotell" för den en stund om du vill testa på att vara utan den en stund... :D

Testat den på sharkmesh förresten?

3. LongCon
    Trådstartare

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Nu när den är så fin på gummit får den stanna ett tag iallafall. Lite sugen på nåt mögel istället men det får vänta. Klart jag testatsharkmesh:

4. Rossi

Rossi Präst

Öhh va? I min värld är det där en asgrym rova. Lätt en på min topp 10 lista.

5. vekktah

vekktah Borgare

Instämmer i hel del av det som skrivs.

Lätt snyggaste longinen och MYCKET Klocka för en hyffsat liten peng. På mesh är den brutal och på annat elegant - en kameleont.
    Känner igen det där med bandbyteskärlek. Gäller alla mina klockor. Man blirnlitenextra less, sitter och pillar och så: vips! Så är den fin igen. Säljer du den på sharkmesh kanske jag får svårt att låta bli. : :D

6. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Absolut en lyckad modell! Kanske en blivande legend?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

7. F-L-P

F-L-P Borgare

Från:
    Uppsala
    Letar efter liknande, var kommer detta ifrån? tycker att majoriteten har rörändar vilket förstör hela looken enligt mig.

/F-L-P

8. LongCon
    Trådstartare

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    mesh

Vet inte var meshet kommer ifrån, köpt beggat. Tror e-Bay.

Jo, den är fin! Bara jag som tröttnar så lätt. Speciellt då man fått in en ny dinka :)

9. Rossi

Rossi Präst

Kollade just på chrono24 men fick inte många träffar på LLD. En relativt ovanlig klocka?

10. _jonte

_jonte Friends of KS

F-L-P: De som heter sharkmesh brukar vara utan rörändar. "Vanlig" mesh med...

11. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Jag tycker ABSOLUT du ska sälja den. Till mig... :cool:

12. Rossi

Rossi Präst

Hur är lumen på LLD?

13. F-L-P

F-L-P Borgare

Från:
    Uppsala
    Tackar! enklare att hitta vad man letar efter om man vet vad det heter.

Mårtenssons ur Brookfield