• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tänkte sälja min LLD men...

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Efter att ha kört min nya Breitling ett tag kände jag att min LLD aldrig kommer få den kärlek den förtjänar. Efter seriösa funderingar på flipp bytte jag band till ett fint gummi. Nu är jag åter nöjd med min Longines. Tänk vad ett bandbyte kan göra för en rastlös flipparsjäl ändå.
IMAG1370.jpg
 

_jonte

Patek
Den klockan är ju fullständigt grym! Inte flippa den väl? Kan annars änka mig agera "hotell" för den en stund om du vill testa på att vara utan den en stund... :D

Testat den på sharkmesh förresten?
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
_jonte skrev:
Den klockan är ju fullständigt grym! Inte flippa den väl? Kan annars änka mig agera "hotell" för den en stund om du vill testa på att vara utan den en stund... :D

Testat den på sharkmesh förresten?

Nu när den är så fin på gummit får den stanna ett tag iallafall. Lite sugen på nåt mögel istället men det får vänta. Klart jag testatsharkmesh:
P1050223.jpg
 

vekktah

Cartier
Instämmer i hel del av det som skrivs.

Lätt snyggaste longinen och MYCKET Klocka för en hyffsat liten peng. På mesh är den brutal och på annat elegant - en kameleont.
Känner igen det där med bandbyteskärlek. Gäller alla mina klockor. Man blirnlitenextra less, sitter och pillar och så: vips! Så är den fin igen. Säljer du den på sharkmesh kanske jag får svårt att låta bli. : :D
 

F-L-P

Panerai
LongCon skrev:
Nu när den är så fin på gummit får den stanna ett tag iallafall. Lite sugen på nåt mögel istället men det får vänta. Klart jag testatsharkmesh:
P1050223.jpg

Letar efter liknande, var kommer detta ifrån? tycker att majoriteten har rörändar vilket förstör hela looken enligt mig.

/F-L-P
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
mesh

Vet inte var meshet kommer ifrån, köpt beggat. Tror e-Bay.

Jo, den är fin! Bara jag som tröttnar så lätt. Speciellt då man fått in en ny dinka :)
 
Topp