• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tärnan Oceanographer ?

rogart-63

Patek
Vart har alla Tärnan oceanographer tagit vägen ? Här är min :)

DSC03373.JPG
 

vonhall

Rolex
Vad märkligt! Tänkte faktiskt samma tanke tidigare i dag. Tärnan var ju stekhett för några år sedan!
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Tänkte samma sak för Ngn vecka sedan. Sålde min ganska omgående. Lite ånger nu.....
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
I ärlighetens namn så var dem tyvärr inte mycket att ha. Bristfällig kvalitet.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Vill du utveckla lite?

Allt var fel bara. Främst finish. Kändes extremt lågbudget. Taskig feeling i hela bygget. Nu var det längesedan jag hade min men minns att bezeln hade sjukt dålig action och länken var ruskigt obekväm. Kändes som generiska kina-delar där man satt i en lite rolig tavla. Tyvärr. Men som sagt, det är bara min åsikt. Över lag så tror jag de flesta var rätt nöjda med klockan.
 

fretig

Cartier
Tack, då är jag med. Har själv kanske inte så mycket att jämföra med, därav min fråga.
 

YearZero

Omega
Jag köpte en av en vän för några år sedan och har fortfarande kvar den.

Jag gillar den fortfarande, tycker att den känns välgjord. Håller dock med om att länken inte är speciellt bra, så den bär oftast gummi eller nato.
DSC_0612.JPG
 

MAK

Friends of KS
När jag nu hittade en tråd till om Oceanographer så korspostar jag lite. :)
Gillar den, men den blir mest liggande i lådan.
IMG_0011.JPG
 

MAK

Friends of KS
Håller inte med tzc om att länken är katastrof. Har använt min mest på länk och varit nöjd. Jag har dock inga finklockor att jämföra med, men jag har tyckt länken funkat bra.
 
Topp