• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tärnan

Labbo

Breitling
Tjabba

Såg att det var någon som sålde en tärnan här i köp och sälj men den försvann ganska fort från sidan!

Så det jag undrar är om någon har en liknande som den jag såg! Kommer ihåg att i anonsen så stod det att den skulle vara servad nyligen!

Tyvärr så är jag inte så kunnig inom detta märke. och har googlat runt efter en likande modell utan resultat.

Var en klocka som liknade ett dyckar ur och hade ett "förstoringsglas" över datumet så man kunde se det tydligare! Söker alltså modell namn samt någon som kanske har en liknande!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tjabba

Såg att det var någon som sålde en tärnan här i köp och sälj men den försvann ganska fort från sidan!

Så det jag undrar är om någon har en liknande som den jag såg! Kommer ihåg att i anonsen så stod det att den skulle vara servad nyligen!

Tyvärr så är jag inte så kunnig inom detta märke. och har googlat runt efter en likande modell utan resultat.

Var en klocka som liknade ett dyckar ur och hade ett "förstoringsglas" över datumet så man kunde se det tydligare! Söker alltså modell namn samt någon som kanske har en liknande!

Det finns ju en hel del gamla vintage Tärnan som är trevliga. Och för några år sedan så blev varumärket återupplivat av någon microtillverkare som tog fram en dykardinka med Tärnans logga.

Gissar att det är en vintage du är ute efter?
 

Labbo

Breitling
Det finns ju en hel del gamla vintage Tärnan som är trevliga. Och för några år sedan så blev varumärket återupplivat av någon microtillverkare som tog fram en dykardinka med Tärnans logga.

Gissar att det är en vintage du är ute efter?
Ja det är vintage som jag är ute efter!
Visste faktiskt inte att det existerade nya! Vill ju ha en med fin patina och det hade just den jag såg men kan inte hitta igen!
 
Topp