• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävling!

Mw79

Vacheron
2-Faktor
TACK! Fast det tar på sömnen, vi har två katter som har hoppat ut och lekt rövare på taket! Sen kommer dom inte ner och börjar tok jama :shifty::facepalm::bawling:

Se bara till att ha koll på katterna när du målar, jag blev av med en katt när jag var liten för hon var lite för nyfiken på burkarna och fick lacknafta över pälsen och försöket slicka bort det.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Se bara till att ha koll på katterna när du målar, jag blev av med en katt när jag var liten för hon var lite för nyfiken på burkarna och fick lacknafta över pälsen och försöket slicka bort det.



Usch! Va tråkigt, ja det gäller och hålla koll på vad kattskrällerna är! Som sagt så har jag varit utan fönster på huset i 3 dagar nu på grund av underhåll av fönsterramar, foder och målning av fönster. Dom små idioterna hoppar upp på taket och så kommer dom inte ner, vi hade dom i gäststugan först, men nu har tanten en bekant här som sover där så nu måste dom vara inne med mig i huset.
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Usch! Va tråkigt, ja det gäller och hålla koll på vad kattskrällerna är! Som sagt så har jag varit utan fönster på huset i 3 dagar nu på grund av underhåll av fönsterramar, foder och målning av fönster. Dom små idioterna hoppar upp på taket och så kommer dom inte ner, vi hade dom i gäststugan först, men nu har tanten en bekant här som sover där så nu måste dom vara inne med mig i huset.

Ja, det är otroligt hur katter som ofta verkar så intelligenta i nästa stund kan bete sig så förbannat korkat. Hundar är bättre på det sättet, de låtsas åtminstone inte vara smarta... ;)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Fan vad du kämpar Affe! Vi har aldrig gjort något med föräldrarnas fönster i huset. 1800-tals hus är starkare än röda villor i "Spanien"? Eller är min pappa starkare än din?
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Då kom den med posten idag, tackar så mycket Marcus uggla t-shirten var grym.
bild.jpg
 
Topp