• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävlingen avgjord! Tävling om fem biljetter till nya Bond och champagne hos Rob!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Å förresten!! Jag vill såklart tacka Rob Engström, Omega,KS och självklart Spencer för en utomordentlig tävling!!
Förresten.... Är det Smoking som gäller?
image.jpeg
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Tror jag har fel nu på 3an eftersom jag missade en rätt uppenbar sal. Men får se sen när rätta svaret kommer. Cyklade ev bort helt
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag behöver förbättra mina odds för att kunna få delta på såna här events. Kan vi inte börja begränsa urvalet till personer som handlat hos Rob (inte för att det hjälper om jag svarar fel men ändå...)? :cigar:
Grattis till er som kommer deltaga, bjussa på bilder!
 
P

Philippe Stern

Guest
Du kan väl tjata till dig en plats som vanligt..
Fantomen har alltid rätt. Spencers fråga 3 är inte klockren. Kan ge olika svar som är rätt. Godtyckligt. Spencer ville att man skulle svara också att rollen i de åtta filmerna spelades av olika personer. Jag behöver inte tjata. På lördag kan jag gå in på Bo Berhgren vid lunch och klämma på Omega, sen gå till Riche och dricka champagne för att se gå på Rigioletto och se Mr Bond. Hade du varit snäll hade ut fått följa med. Nu gillar jag Rob E. så jag hade hellre gått med dem.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kul!!
Trodde jag var körd när jag skickade in mina svar nästan 1timme efter trådstart och i vanliga fall brukar ju platserna ta slut på några minuter.

Funderar också på om det är smoking (eller kostym) som gäller?
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Kul!!
Trodde jag var körd när jag skickade in mina svar nästan 1timme efter trådstart och i vanliga fall brukar ju platserna ta slut på några minuter.

Funderar också på om det är smoking (eller kostym) som gäller?
Ambitiöst! Tror dock det stannar vid kavaj för min del. Däremot ska givetvis Omega bäras kvällen till ära! Antar att @RicVin och jag kommer vara PO Chrono-buddies? Inte helt optimal klocka till kavaj, men what the heck :D
 

JohnDoe

Rolex
Finns många skoj detaljer att nörda ner sig när det gäller Bondfilmerna. Tycker vi kör ett bond marathon där vi stegar fram filmerna ruta för ruta och gör noteringar till varje ruta.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Fantomen har alltid rätt. Spencers fråga 3 är inte klockren. Kan ge olika svar som är rätt. Godtyckligt. Spencer ville att man skulle svara också att rollen i de åtta filmerna spelades av olika personer. Jag behöver inte tjata. På lördag kan jag gå in på Bo Berhgren vid lunch och klämma på Omega, sen gå till Riche och dricka champagne för att se gå på Rigioletto och se Mr Bond. Hade du varit snäll hade ut fått följa med. Nu gillar jag Rob E. så jag hade hellre gått med dem.
Har ju iofs bevisat för dig att jag är snäll.... Du fick ju tillbaka din klocka som jag provade, mest iofs för att jag inte gillade den.
image.jpg
 
Topp