• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ta av bezel och byta kronpackning omega seamaster f300hz

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag tänkte på Tropic gummisnoddar i allmänhet. Den gick att få med "Omega signed Tropic strap" eller omega stållänk original och systerklockan 198.0005 fanns självklart bara med Omega stållänk.
Jag har nog bara en allmän avsky mot dem där nyproducerade stoppade rallybanden :) be @cheepo63 fixa ett schysst mindre stoppat läder, så skulle den bli super. (Klockan är galet grym enligt mig)

Edit: förlåt om jag låter negativ, om du är nöjd är det såklart perfekt! :)
 
Senast ändrad:

MartinL

Omega
Jag har nog bara en allmän avsky mot dem där nyproducerade stoppade rallybanden :) be @cheepo63 fixa ett schysst mindre stoppat rally, så skulle den bli super. (Klockan är galet grym enligt mig)

Edit: förlåt om jag låter negativ, om du är nöjd är det såklart perfekt! :)

Klart du ska säga vad du tycker! Tack för tipset, ser att det finns snyggare band till klockan men jag måste tänka på budgeten just nu. Och så blir alla läderband snyggare när man får slita in dom ordentligt, inte minst till en vintageklocka.
 
Topp