• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ta emot att göra detta men hjälp mig välja..

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Alltid
cocktails.jpg
 

6r15c

Omega
SARB065 skapade ett stort ha begär hos mig den gör sig mycket bättre på bild än IRL. konstigt nog..
När jag fick den gick luften ur och upptäckte att jakten efter klockan var målet inte att äga den..
När den ser så grym ut på bild så infinner sig inte den känslan när man har den i handen, kan vara att jag skruvat upp förväntningarna för högt efter att se alla bilder.. Den vände med posten till en bättre bedövande. Med det sagt så det är en FIN klocka utan tvekan.

Corniche ser ut att ha i MINA ögon proportionellt för stora visare.

Jag hade valt Sea-gull M186S en klocka för kaffepengar. Den ligger mig varmt om hjärtat. Lite mindre än SARBen som är lite stor för att vara en dressare. Med gudomliga visare som också är blå men för det mesta ser svarta ut! Inhose verk och ett djärvare val.
Du kan läsa mer här i min paketöppning:
http://timetotalk.se/viewtopic.php?p=71656#p71656

OI000016.jpg

(Det röda på baklocket är en företagslogga som inte är där vanligtvis)
OI000006.jpg
 
Topp