Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tack för poden avsnitt 6!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Molle, 22 juli 2016.

1. Molle
    Trådstartare

Molle Kambei Kobra Kai

Riktigt bra avsnitt. Bra att @Denke fortsätter mjuka upp Viggo vad gäller Seiko (och för protokollet, jag är inte kränkt :D). Kul med lite Breitlingsnack.
    Dub-slingorna är kvar, eloge!

2. Oscaro

Oscaro Biskop

Bra avsnitt som vanligt! Håller med Viggo om att en wg emergency är en exit-klocka. Det tycker tydligen Brad Pitt också
    wgestrapwristshot.jpg
    121efb16057g214.jpg

Gummo och Jaggis gillar detta.
  3. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Stabilt surr som alltid.

4. Zalath

Zalath Borgare

Bra avsnitt, som alltid! Lite kul att @Denke när han valde fyra klockor tog två jag har och en jag tänker skaffa. God smak! Prat om klockmärken och modeller är kul, det får ni gärna göra om. Kanske något lite mindre lite då och då (typ som inslagen om att fråga urmakaren). Också kul när ni berättar lite saker ur vardagen, typ det i ett tidigare avsnitt om när ni tog av klockan (hamra på landet eller inte, osv).

Något jag kände var på väg (men som stannade av lite) var när ni pratade om varför Rolex var så starkt bland klockvänner och Viggo började komma in på stabila grejer. Tänkte att ni skulle snart säga något om att det är bra och enkla bruksur (jämfört med månfaser och grejer hos "finare" märken, osv).

Grymt!

5. Igge

Igge Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Håller med, tack. Bra pod återigen.

/i

6. The lord

The lord Borgare

Från:
    Göteborg
    Jag hittade inte avsnitt 6!