• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tack för prylarna firman!

Vintage92

Audemars
2-Faktor
För att göra en lång historia kort. Jag och firman har inte varit ''bästa vänner'' här på Klocksnack men förra veckan la han ute ett bortskänkespaket här på K&S, jag var snabb på att dra iväg ett PM till honom och fråga om jag fick prylarna även fast vi hade bråkat. En minut senare fick jag till svars: ''Självklart och nu tycker jag att vi lägger det förflutna bakom oss och börjar om på nytt''.

Över till bilderna!:


Vafan? Pulsen går upp, har jag bara fått en list?
IMG_1038.jpg




Nej då, det fann annat roligt i paketet!
IMG_1039.JPG




Grejerna jag fick är följande: krona + tub till 1675, Plexi till 1675, nato band 20mm, rotor till 1675 och ett Cardovanband. Det var först och främst Cordovanbandet jag var ute efter, riktigt mjukt och skönt!
IMG_1041.JPG
IMG_1046.JPG
 
Senast ändrad:

firman

Cartier
Wooow Vin, klockan blev riktigt fin med det bandet, du hade rätt, den passar perfekt :)

Det är en vinkel list :) man kan ha den i innerhörn/ytterhörn samt i sned tak :) lite reklam är ju aldrig fel :)

Gött att du är nöjd med bandet :)
 
Topp