• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tacktal

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
OT-upproret har aldrig gett upp trots motgångar och ständiga proklameringar om att den stora dagen aldrig kommer att infinna sig. Idag har vi nått seger! Detta är en stor dag! Kanske den största i KS historia.

Jag vill å OT-upprorets vägnar tacka alla som varit hängivna den kamp som äntligen fått utdelning. Länge leve OT-upproret!

Och ja, vi förstår att detta inte är en renodlad OT-del, men lifestyle är också OT i min värld.
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
OT-upproret har aldrig gett upp trots motgångar och ständiga proklameringar om att den stora dagen aldrig kommer att infinna sig. Idag har vi nått seger! Detta är en stor dag! Kanske den största i KS historia.

Jag vill å OT-upprorets vägnar tacka alla som varit hängivna den kamp som äntligen fått utdelning. Länge leve OT-upproret!
Nu kan vi äntligen prata om kläder, skor, sprit, damer, fotboll, snabba bilar och allt annat gött här i livet.
Hipp hipp hurra!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denna tråd måste tas bort! Helt ovidkommande då det KLART OCH TYDLIGT framgår att denna forumdel på intet sätt
Har ngt med OT att göra!...
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
OT-upproret har aldrig gett upp trots motgångar och ständiga proklameringar om att den stora dagen aldrig kommer att infinna sig. Idag har vi nått seger! Detta är en stor dag! Kanske den största i KS historia.

Jag vill å OT-upprorets vägnar tacka alla som varit hängivna den kamp som äntligen fått utdelning. Länge leve OT-upproret!

Och ja, vi förstår att detta inte är en renodlad OT-del, men lifestyle är också OT i min värld.


Du har missförstått helt. Detta är inte en OT-avdelning. Detta är underforumet Lifestyle. ;)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Är det bara jag som är så störd och läser rubbet? :bag:

Går nästan aldrig in i en enskild forumdel utan kör "senaste.." kontinuerligt.

Jag antar att detta är en förbättring :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
OT-upproret har aldrig gett upp trots motgångar och ständiga proklameringar om att den stora dagen aldrig kommer att infinna sig. Idag har vi nått seger! Detta är en stor dag! Kanske den största i KS historia.

Jag vill å OT-upprorets vägnar tacka alla som varit hängivna den kamp som äntligen fått utdelning. Länge leve OT-upproret!

Och ja, vi förstår att detta inte är en renodlad OT-del, men lifestyle är också OT i min värld.
Vad fan gör du här? Stick! ;-)
 
Topp