Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

TAG Heuer 1887 Chronograph

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Jomppe, 23 september 2012.

1. Jomppe
    Trådstartare

Jomppe Bonde

Från:
    Knivsta
    Nu har jag hittat min Graal (som så många ggr förr) och därför lägger jag ut denna skönhet till försäljning.

Klockan är en TAG Heuer 1887 Chronograph från april i år. Kommer med boxar, cert och allt som följer med vid köp.
    Klockan är använd så det finns spår av det, främst på länken. Det är också ett liiiitet märke i AR coatingen ovanför sekundvisaren. Det är så litet att jag ofta måste leta för att hitta det så det stör inte.

Klockan kommer med länk och ett svart aftermarket krokodil-präglat skinnband.

Pris 22000:-
    Gör helst upp affären f2f i Uppsala eller Stockholm men kan även skicka klockan om du vill det.

/Jomppe

2. Jomppe
    Trådstartare

Jomppe Bonde

Från:
    Knivsta
    Bump och prissänkning till 22 500:-

3. Magnlar

Magnlar Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Varför sälja? Det är en grym fin klocka!

4. Jomppe
    Trådstartare

Jomppe Bonde

Från:
    Knivsta
    Bra fråga, men jag har blivit riktigt sugen på nytt och har hittat en klocka som jag "måste" ha. Jag gillar Taggen skarpt men habegäret knackar på dörren.... Nu verkar det inte vara någon rusning efter den och jag är inte beredd att sänka priset, så det kan bli så att jag behåller den och får spara i stället.

5. Jomppe
    Trådstartare

Jomppe Bonde

Från:
    Knivsta
    Nu sänker jag igen, 22 000:- Listpriset på denna ligger på 37100:-, så nu är det billigt!

6. cab

cab Friends of KS

Får man fråga vad det är du måste ha? :)

7. Jomppe
    Trådstartare

Jomppe Bonde

Från:
    Knivsta
    IWC Mark XVii är Graalen, just nu iaf.

Sjöö Sandström Royal Straps