Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hann inte röstaNu får gärna någon mer rösta
Vääääänta nu Menar ni att JAG vunnit något?!? Ser ju onekligen så ut men det kan omöjligt stämma!?! Har inte vunnit något sen jag som spermie kom först i mål
Jag är mållös och väldigt tacksam @Tisdag
Jag gillade verkligen klockan och efter den här rundvandringen är den i bättre skick än när den besökte mig tack vare den fina handpåläggningen från deltagare
Sjukt kul! Jag kommer bära den med glädje och minnas den här tråden och pass arounden
Grattis, ja den hamnade tydligt på ditt namn tillslut! Snopet för Lord Tito som fick se sig rullad förbi. Skicka ett pm så kommer klockan dyka upp inom snar framtid Tack till er alla andra också som så ihärdigt fått klockan tillbaka till sina glansdagar, hoppas det blev lärorikt och att ni känner er nöjda med tråden och er nedlagda möda trots utebliven återbäring till sistVääääänta nu Menar ni att JAG vunnit något?!? Ser ju onekligen så ut men det kan omöjligt stämma!?! Har inte vunnit något sen jag som spermie kom först i mål
Jag är mållös och väldigt tacksam @Tisdag
Jag gillade verkligen klockan och efter den här rundvandringen är den i bättre skick än när den besökte mig tack vare den fina handpåläggningen från deltagare
Sjukt kul! Jag kommer bära den med glädje och minnas den här tråden och pass arounden
Grattis, ja den hamnade tydligt på ditt namn tillslut! Snopet för Lord Tito som fick se sig rullad förbi. Skicka ett pm så kommer klockan dyka upp inom snar framtid Tack till er alla andra också som så ihärdigt fått klockan tillbaka till sina glansdagar, hoppas det blev lärorikt och att ni känner er nöjda med tråden och er nedlagda möda trots utebliven återbäring till sist
Stort tackKul! Grattis @Burnman
Haha, ja det var inte långt ifrån där. Otroligt att man för en gångs skull hade millimeter marginalerna på sin sida. Tack än en gångGrattis, ja den hamnade tydligt på ditt namn tillslut! Snopet för Lord Tito som fick se sig rullad förbi. Skicka ett pm så kommer klockan dyka upp inom snar framtid Tack till er alla andra också som så ihärdigt fått klockan tillbaka till sina glansdagar, hoppas det blev lärorikt och att ni känner er nöjda med tråden och er nedlagda möda trots utebliven återbäring till sist
I know the feeling! Jag är fortfarande i chock över vinsten. Jag är mer van vid omvända roller. Dvs att jag är mm ifrån att vinnaGrattis @Burnman ! Ser att min sedvanliga tur med lyckohjul gäller fortsatt
Härligt, trevlig resa!Sådär, då var den äntligen hemma
Kom iofs typ förra veckan men jag har varit på resande fot och inte kunnat hämta ut den förrän ikväll. Blir dessvärre bara en snabbkik nu. 04:00 imorgon bär det iväg igen så klockan får stanna hemma en vecka till då länken var för stor och det finns inte tid för justering ikväll
Men den som väntar på något gott… blir justering när jag är hemma igen så den kan roteras in och användas. Tack än en gång @Tisdag