• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer 844/3

Är priset

  • Högt

  • Lågt

  • Rimligt


Resultatet är endast synligt efter enkät.

Maro

Audemars
Hej

Här har ni ett stycke riktigt skön klocka. Den har sina skavanker men rullar på riktigt bra, har inte mätt upp den men haft den på mig i ett par dagar och inte märkt något tapp alls.

När jag fick den till mig så var den fylld med vatten.. Kronan på denna är inte skruvad och förra ägaren glömde kolla tätheten:)

Den gick rakt ner till McGyver som med mycket svett och magi löste denna till det underbara skick den är i idag.
Det fick bytas en del delar i verket men efter det var bytt så var allt super igen.
Tyvärr så var vi tvungna att byta tavla och visare, de gamla kommer med vid köp.
Det sitter ett ETA verk i den vilket bör inte vara några konstigheter att hitta om något skulle strula.

Åter till detta ex. Jag frågade McGyver vad som krävdes för att få den tät framöver och då handlade det om att byta kronrör och även byta till skruvadkrona inkl packningar.
Länken som sitter på är jäkligt skön och jag har även ett par extra bitar.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg



Pris: 4500 inkl frakt i postens påse, plussa på 50sek för REK.

Retur: Om du känner att den inte överrensstämmer med vad jag beskrivit så vill jag att den går i retur samma dag och på samma sätt och skick du fick den.
 
Topp