Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Tag Heuer Aquaracer 300m 2013

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Hungalabungala, 15 maj 2015.

1. Hungalabungala
    Trådstartare

Hungalabungala Torpare

Från:
    Göteborg
    Säljer nu min Tag Heuer Aquaracer (WAN2110.BA0822) eftersom jag inte behöver 2 dykarklockor. Köpt av mig 2013-06-29 på NK Details i Göteborg.

För den som inte är van vid referenserna, så innebär det att det är en automatklocka med ETA-2824-2 i, med svart tavla och 300 meters-varianten.

Klockan kommer med alla tillbehör som medföljde vid köpet och givetvis även box. Den har använts flitigt, men inte vårdslöst från dess att jag köpt den tills dess att jag köpte min Sub i vintras. Därav anledningen till att jag säljer den, eftersom jag inte behöver två dykarklockor.

Pris: 7 000 kr.

Ser helst att köp kan genomföras face to face i centrala Göteborg, för att underlätta för både mig och köpare. Swish är klart att föredra, men banköverföring och i värsta fall cash kan också fungera. I nuläget kommer jag inte skicka klockan mot betalning, men om det ändras så uppdaterar jag i annonsen.

Returrätt: Vid f2f gäller 2 dagars returrätt om önskan om retur lämnas inom dessa dagar.
    Nedan några bilder (Suben är för jämförelse endast):

IMG_7728.JPG IMG_7733.JPG IMG_7734.JPG IMG_7736.JPG IMG_7738.JPG IMG_7740.JPG IMG_7742.JPG .

Klocka såld. Tack för smidig affär och annonsplats!

daniel_se, Erik1, Stefanweei och 1 annan gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps