• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Aquaracer 300m (prisbump 23/7)

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Säljer nu min Tag Heuer Aquaracer 300m. Den är 7 månader gammal (inköpt i årsskiftet 2015/2016) och står alltså under garanti i ett och ett halv år till. Den är inköpt hos svensk AD - Hours på Emporia i Malmö, som är en filial av Bergströms ur. Det har ju förekommit en del diskussion huruvida svenskköpt ger premium eller ej, men det är värt att nämna tycker jag.

Jag har modellen med blå urtavla med Aqua Terra-vibbar. Som vanligt så är det väldigt svårt att fånga ljuset i tavlan på bilder. Klockan är använd i rotation med andra klockor så skicket är väldigt bra. Inga repor i safiren eller boetten. På claspen finns enstaka men små hairlines.

Den här modellen är 40.5 mm.

Jag har mätt tidsavvikelsen till 2 sekunder/dag vilket är kul och bra gjort av ett Calibre 5-verk (som är baserat på ett ETA 2824-2 verk).

Klockan är fullset, som ni kan se på bilderna. Där finns såklart alla länkbitar och tom ytterboxen i kartong.

Jag ser helst en ren försäljning men jag kan tänka mig byten/delbyten. I dagsläget vill jag dock inte lägga något uppåt. Affär kan göras F2F i Skåne. Jag finns i Lomma, strax utanför Malmö. Betalning sker via Swish.

Titta gärna i min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/kleiz.39111/

Retur: Vid bytesaffär ska båda känna sig nöjda, detta gör vi upp om. Försäljning F2F - ingen retur.

Pris
: 13 000 14 000 14 500


IMG_1648.JPG
IMG_1152.JPG
IMG_1657.JPG
IMG_1659.JPG
IMG_1660.JPG
IMG_1661.JPG
IMG_1663.JPG
IMG_1665.JPG
IMG_1666.JPG
IMG_1667.JPG
 
Senast ändrad:
Topp