• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Tag Heuer Aquaracer Calibre 16 prisbump

Linuss

Breitling
Hej!

Säljer en Aquaracer som jag endast haft i min ägo en kortare tid. Köpte en Submariner två veckor efter denna, så den blir tyvärr bara liggandes.

Ref:CAP2111.BA0833
Årsmodell 2011
Diameter: 44mm
Safirglas
Vit tavla

Klockan är utplockad 2011 på Krons Ur i Stockholm. Kvitto medföljer.

Klockan är servad och trycktestad i december 2015 på Nymans. Kostnad för detta 7500:-.

Fullset.
Certifikat, Bruksanvisning och låda medföljer.
Som visas på bild följer både armband i gummi och stål. Båda Tag Heuer original. Stålarmband tillköpt för 2250:-.
Skickar även med ett lädernato från Royalstraps.

Klockan är i bra skick.

Testa mig gärna om du har något du vill byta med. Jag kan tänka mig att lägga pengar emellan. Gärna Rolex, Omega, Tag Heuer, IWC eller Tudor.

Pris: 13000:-
Prutat och klart 11500:-

IMG_0687.PNG
IMG_0668.JPG
IMG_0673.JPG
IMG_0684.JPG
IMG_0412.JPG
 
Senast ändrad:
Topp