• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Aquaracer chrono 500 m *Prisbump*

Vnagenius

Cartier
2-Faktor
Hoj

Efter lite velande fram och tillbaka sedan jag la ut den och sedermera drog tillbaka den har jag nu kommit fram till att den skall säljas då den inte får någon handledstid längre.
Ombyte förnöjer helt enkelt och i perioder tröttnar jag oerhört snabbt på mina klockor :)

Klockan är grym och i absolut toppskick komplett med allt som hör till och med stämplat cert.
Uttagen ny i Juni 2012 och står således under internationell garanti ytterligare en god stund, alltså bara att tuta och köra utan oro.
Gångavvikelsen är obefintlig som sig bör på en så här pass ny klocka, ca 30 sek på 2 veckor.

Verket är Tag Heuers automatiska Calibre 16 och måttet på klockan är 44 mm exkl krona.
Länken är Tag Heuer gummi med präglat original viklås.

Släpper den för 16.300:- 15.900:-
Listpris hos AD är 28.700:-

Byten kan vara aktuellt dock inget vintage.

Klockan finns i Halmstad för den som vill klämma på den.

Lite bilder på klockan samt tillbehör:















Tack för visat intresse och annonsplatsen!

V
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Väldigt väldigt fin! Var nästan på väg att krossa spargrisen och slå till. :)
 

Vnagenius

Cartier
2-Faktor
Väldigt väldigt fin! Var nästan på väg att krossa spargrisen och slå till. :)

Jag behåller den ett tag i alla fall, känns som det är lite stiltje på köp och sälj så här i semestertider och jag har ingen panik ;)
Någon gång flippar jag säkert den då man är obotlig tyvärr :happyhappy:

Viktor
 
Topp