• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Carrera Cal. 1887 ver. 2

MagnusL

Omega
Modell: CAR2110-0. Mycket ovanlig modell av Tag Carrera 1887 som kallas version 2. Det version som säljs idag är version 3. Det är flera skillnader som gör denna klocka mycket mer "Clean" och stilig. Här är några skillnader:
- Ingen Tachymeter skala.
- Inga minutlinjer i urtavlan, utan dessa ligger i innerringen där ver. 3 har Tachymeter skalan.
- Ingen försänkning(ring) runt sekundvisaren där "CAL 1887" står.
- Kronografringarna har inget krom utan är matta samt ytan inuti är helt slät istället för ringarna i ver. 3.

Mycket sparsamt använd som "fin-klocka" med alla boxar och papper i sin ordning. Inköpt av mig ny 2011 med stållänk samt original läderarmband med viklås.
Bild från Tag Heuer visar utseendet med respektive armband.

Bytespolicy: Min ambition är att vara 100% ärlig så det inte finns några som helst överraskningar. Skulle det ändå visa sig att någonting inte stämmer överens med beskrivningen insisterar jag på att hitta en lösning om det så innebär full retur.
Klockan finns i Stockholm och görs med fördel upp face-to-face.
Pris: 25.000kr

IMG_2151.JPG
IMG_2153.JPG
IMG_2155.JPG
IMG_2156.JPG
IMG_2150.JPG
IMG_2148.JPG
Båda.jpg
 
Topp