• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad TAG Heuer Carrera Chronograph Black Dial Black Leather

lejake

Omega
2-Faktor
Hej,

Säljer denna trevliga klocka av underskattade TAG Heuer pga av för mycket tid tillbringat på klocksnack och är lite drabbad av flipparsjukan.
Uttagen av mig i april i år och i mycket gott skick. Det man kan se dock är ytliga märken/hairlines på ena sidan av boetten (se separat bild, för att undvika missförstånd vid fsg) men i övrigt mycket bra skick som sig bör på en så pass ny klocka.
Levereras som sagt på svart kalvläder, passar för övrigt grymt bra i olika NATO-kombinationer skall sägas.

Klockan finns i Sthlm och kan (företrädesvis) levereras F2F, men även skickas.
Levereras i box med cert, kvitto och annat som medföljde när jag köpte den.
Pris: 19000:- 18000:- 17000:- And SOLD!

Har jag glömt något? Vet inte. PM:a gärna om ni har frågor!
Modellnummer CV2010.FC6233.

Passar lika bra under jobbkostymen som på den avslappnade fredagsölen!

KNHg002.jpg










(observera att bilden är tagen i skarpt dagsljus med hög kontrast - skulle vilja säga att märkena syns betydligt mindre i verkligheten. Som sagt, går att få bortpolerat utan problem om man vill det)
 
Topp