• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag heuer carrera cv2010 Fullset& Nyservad *Prissänkt*

Ninen79

Audemars
Nu har jag tröttnat på min Tag heuer carrera 41mm ref CV2010 och lägger därmed ut till försäljning. Uttagen mars 2008 på NK i Sthlm och fick en full service december 2013 på Krons Ur med garanti till december 2015 på utfört arbetet (en påse med gamla delar och garantisedeln medföljer).
Klockan har aldrig varit polerad och är i bra skick med normalt bruksspår och glaset är helt fri från repor. Tidsavikelsen är ca +1sek/dygn alldeles perfekt i mitt tycke.

Pris: 16,5 k nytt pris: 15 k Nytt pris igen: 14 k Nytt pris: 13 K och jag bjuder på värdefrakten!


Tag1_zps6855620f.jpg

Tag2_zps907dd625.jpg

Tag3_zps497c2cd0.jpg

Tag4_zpse6201858.jpg

Tag5_zps78be3075.jpg

Tag6_zpsf70eadc8.jpg
 
Topp