• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TAG Heuer Carrera Heuer 01

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ingen här som knipit en? Vänjer mig mer och mer vid designen men har aldrig sett en i "dagens klocka-tråden".
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_8753.JPG
IMG_8756.JPG
IMG_8758.JPG
IMG_8765.JPG

Kom på att jag tog lite bilder under Baselworld. :nailbiting:
 

Ebbot

Cartier
Kan hålla med. Ser ut som om länken börjar en halv centimeter under själva klockan om man ser till hornen. (Vet inte om jag förklarade speciellt bra här.)

håller också med. Den gör sig mycket bättre på gummit som är snyggt och också skönt att bära.
Däremot är jag inte lika förtjust i dom andra färgskalorna, blått etc. Inte för att jag är partisk men tycker den svart/röda är klart snyggast :)
 
bumpar denna tråd lite då jag har fått en svår fäbless för Heuer 01.
Om man läser på lite så är det ju en riktigt cool konstruktion med roliga materialval. Negativa jag tycker är att den är ganska hög.. så det blir inga tighta skjortärmar om man skulle slå till. Sen förstår man ju dom som skämtsamt säger att det är en billig Hublot.. men va fasen - det är ju det det är! Hublot är sinnessjukt mycket dyrare med liknande ur :)

Det hade varit roligt att klämma på en men vet inte om någon har den på forumet? eller någon uraffär?

Den är grym! Bränn alla skjortor då slipper du problem med tighta skjortärmar;)

Edit: såg nu att du har en redan. Så går det då man slarv läser.:banghead:
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Var och klämde på en med länk hos Franks Ur i helgen. Gillade den som faen. Otroligt mycket klocka för pengarna. Tyvärr var den, som jag misstänkte, för stor :(
 
Topp