• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad TAG HEUER LINK Chronometer 6200kr

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Säljes ett stycke TH Link WT5110, köptes till min 17-årige son men det skulle tydligen vara "ljus tavla och brunt läder" Undrar vad det kommer ifrån?:rolleyes:

Som sagt en klocka som ser mycket bra ut med fin kvalitetskänsla och med enligt mig en "kultig" armlänk.
Tät och fin är den med.

Text från förra ägaren:
Tag Heuer Link Automatic Chronometre WT5110
Ca 10 år gammal. Box/papper.
I väldigt bra skick.
Precis ruckad hos urmakare som inte ansåg att den hade servicebehov.
Har gått inom COSC senaste tiden.

För klockan vill jag ha 6200 kr skickad med REK alternativt FTF över en kopp kaffe i utkanten av Stockholm.
Inga direkta byten i dagsläget men har du en klocka med "ljus tavla och brunt läder" så kan det funka med byten.
Lite pengar från mitt håll är inga problem.

JU73AlL.jpg


41ImGff.jpg


Wk7mJrg.jpg


CHj70ca.jpg


vKLc2c5.jpg


YUMLhro.jpg


4aHw5jN.jpg


3QUoTqr.jpg


TI9iYcV.jpg


/ Jens
 
Topp