• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Monaco CS2111

Tome

Cartier
Säljer en Tag Heuer Monaco CS2111 uttagen 2001. Har ägt den 1 år och köpte den av Gripenbro. Den används tyvärr alldeles för sällan och har mest legat i klocklådan. Tog dock fram den för två veckor sen och har använt den dagligen sedan dess. Fick justera tiden nån minut ett dygn efter att jag började använda den igen men sen har den gått fint och håller tiden bra. Nu vill jag dock använda mina andra klockor igen och öppnar för att någon annan kan få njuta av en klassisk klocka. Det är re-edition varianten med endast Heuer på tavlan, plexiglas, chronograf, datum. Alla funktioner fungerar fint och den är mjuk i uppdraget. Kommer på länk (kostar 6 papp att köpa separat). Min intention var att byta till ett läderband när jag skaffade den men länken var så jädra bekväm att jag bara gav upp på lädret. Smaksak förstås. Inner/ytter-box i slitet skick, manual samt plastkort/cert medföljer.

Pris: 14000 sek
Returrätt inom 48 timmar efter mottagande förutsatt att den returneras i samma skick som den såldes i.
Kan ses ftf i Uppland/Gävleborgstrakten eller skicka som värdepaket.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp