• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Monaco CW2111

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Uttagen ny av mig från svensk AD 2005-11-29. Komplett set inkl. ytterfodral.

Spår av användning finns främst i form av hairlines på spännet. Inga dings. Glaset har en mindre repa mellan 1 och 2. Kronografens sekundvisare centrerar ej 100% utan snarare 99,5%. Klockan gång- samt trycktestades med utmärkta resultat av svensk AD 6/4 (se bild). Gångreserv gjorts och hålls inom spec. (40 timmar).

38 x 38 mm exkl. krona. Min handled är 18 cm för jämförelse.

SEK 13.500:- via swish/banköverföring. F2F Stockholm eller frakt (rek./värde) som jag bjuder på. Inga byten.

Retur endast om något i beskrivningen inte stämmer. Denna skall ske inom 24 timmar efter mottagandet. Returfrakten sker dock på köparens bekostnad och klockan med set skall naturligtvis vara komplett och i samma skick som när den sändes. Ingen retur F2F.

Tack KS för annonsplats

IMG_3725.JPG
IMG_3726.JPG
IMG_3727.JPG
IMG_3732.JPG
IMG_3736.jpg
IMG_3735.jpg
DSC_0079.JPG
IMG_3703.JPG
IMG_3744.jpg
IMG_3746.JPG
IMG_3747.JPG
 
Topp