Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tag heuer monaco sixty nine, hjälp!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jens Ingemansson, 25 november 2013.

1. Jens Ingemansson
    Trådstartare

Jens Ingemansson Torpare

Tjena! Någon som vet vad man ska betala för en monaco sixty nine i mycket bra skick med alla papper och boxar.

Tacksam för hjälp!

Jens

2. hook

hook I'm user not a dealer!

Inget mer än 20k skulle jag säga! Har du testat den live? Riktigt stor skillnad mot en vanlig Monaco.

3. Jensab

Jensab Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag skulle också säga runt 20k.
    Men som martinhook antydde så är det en lite knepig modell.
    Man ser den inte så ofta på begagnatmarknaden.
    Gillar du den så slå till!
    /j

4. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Kan inte alla modellen, men billigaste på c24 ligger på 27k, så under 20k skulle jag tippa är ett bra pris

5. Jens Ingemansson
    Trådstartare

Jens Ingemansson Torpare

Har aldrig sett den live, har en vanlig monaco till vardags och kan tänka den är ett monster i jämförelse.

6. leben

leben El Patrón

Var på väg att klippa en för ngt år sedan för 23 tror jag det var. Föll faktiskt när jag provade den, den upplevs mkt större än den vanliga Monacon eftersom den är så pass mycket tjockare. Cool klocka iofs!

Mårtenssons ur Brookfield