• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Tag Heuer Monaco "Steve McQueen" *Aktuella bilder tillagda*

Ricrob

Patek
Brorsan min har tyvärr insett att han inte är ngn "fin-klocke-kille" och vill därför att jag hjälper honom att sälja sin Monaco som jag hjälpte honom att köpa för en tid sedan och tyvärr har jag inte medel att köpa den av honom just nu... :(

Klockan finns i Jönköping idag och kan såklart köpas f2f där av brorsan, annars kan den skickas mot fraktkostnaden eller köpas f2f av mig i Sthlm efter jul.

Klockan är alltså av modell CW2113-0 (den bästa med plastglas), komplett, från 2006 och är i bra skick, även om vissa repor finns.

Önskat pris är 18500:- hämtat, stället ingår.

TILLÄGG! Bror min kan vara intresserad av en billig, stryktålig quartsklocka i inbyte, t.ex. Certina/Tissot/Seiko av dykarmodell. Max inbytespris 5000:-.

Fler bilder kommer som sagt, så dra ett pm om du är intresserad.

C1NPxA3.jpg


xr8XRHe.jpg


1H2ZVSV.jpg


CUD5r3D.jpg


PlkbI9S.jpg


BsKN3Fs.jpg


fMTEuOo.jpg


Som sagt, jag sköter gärna denna affär åt bror min och jag har gott om referenser: https://klocksnack.se/threads/ricrob.10273/

Tjäna!
 
Topp