• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heuer Professional 1500 stål/guld nytt pris

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Skulle vilja byta (eller sälja) min Tag Heuer Professional 1500 quartz 38mm från 2002 aka "The Obama watch" mot en liknande automatare.
Den här är i fint använt skick. Lite små hairlines här och var och guldet på topparna och kronan är snyggt slitna (bilderna gör den tyvärr inte rättvisa). Saffirglaset har inga repor. Servicehistorik är okänd, men jag tycker den går fint.

Cert, manualer och 4st extra länkbitar och tillhörande stift följer också (ej låda). Klockan sitter just nu på ett lädernato från JankoXXX (den kostade 55 euro). Men orginallänken följer självklart också med!

Pris: Jag gav själv 3900. Men kom med ett vettigt bud eller helst ett byte. Jag är inte så kräsen och det är bättre att vi båda är nöjda! ;). F2F i Eslöv/Lund/Malmö eller omnejd.

20160507_194636-2.jpg


20160415_215731.jpg


20160416_232755.jpg


cert.jpg


ObamaCampaign550 (1).jpg
 
Senast ändrad:
Topp