Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tag Heuer WAR101A

Diskussion i 'Diskussion' startad av Juhniel, 23 maj 2016.

1. Juhniel
    Trådstartare

Juhniel Torpare

Hej!

Är ute efter en ny klocka och jag tittade lite på dem klassiska Tag Heuer Carrera klockorna när jag stötte på den här modellen:

http://www.uret.se/tag-heuer-svart-titan-p-285564.html

Jag tycker den är hur läcker som helst och sticker ut från dem andra Tag Heuer klockorna. Vad är era tankar omkring denna klockan? Är det jag som har dålig smak eller vad tycker ni? :)

2. Hugii

Hugii Biskop

Roligt att de kallar den för damklocka....41mm :)
    Th är väl lagom svår att sälja...och en svart TH borde vara ännu svårare. :)

Men gillar du klockan... kör pååå bara :)

3. Juhniel
    Trådstartare

Juhniel Torpare

Oj, jag såg inte ens att det var en damklocka. Bara antog att det var en klocka för män med tanke på 41mm som du säger. Sant! Men priset var inte så farligt på den. Vet du hur kvalitén är på Tag Heuer klockor jämfört med andra klockor i samma prisklass?

4. Hugii

Hugii Biskop

5. Greven

Greven Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Personligen gillar jag Aquaracer bättre. Men gillar du Carreran så är det bara att köra.

Aquaracer nedan har mekaniskt verk och ligger i samma prisklass som den du länkade till.

Lycka till med ditt inköp!

image.jpeg
    (WAY2110.BA0928)

Mrsheepshooter gillar detta.
  6. MJ24

MJ24 Friends of KS

yonsson gillar detta.
  7. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    46mm är TAGs nya standardstorlek för män (enligt TAG).

8. Hugii

Hugii Biskop

Roligt att de fortfarande kör Monza på en boet som liknar mer Camaro än Monza..... Men jag har gillat den hela tiden oavsett (känns som att det är en locka som förr eller senare kommer att sitta på armen)..

MJ24 gillar detta.
  9. Hugii

Hugii Biskop

Jean-Claude Biver ska sätta sin "stora"-prägel på TH :)

yonsson gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield