Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OHPF TAG Heuer

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Denke, 18 december 2013.

1. Denke
    Trådstartare

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Ja, vad ska jag säga. En TAG Heuer till salu. Batteridriven, 40mm boett, 20mm bandbredd, safirglas och någon sorts gråspräcklig granittavla som jag inte begriper mig på. Låt oss vara ärliga. Detta är inte en särskilt snygg klocka. Det är absolut inte en dålig klocka. Men den är inte snygg.

Tydliga spår av användning utan att vara risig. Inga jobbiga dings och felfritt glas. Har ingen aning om ålder. Nytt batteri och allt funkar som det ska. Ingen box eller lull-lull. En duglig beater helt enkelt.

Testar 2000 pix fraktat eller bytes mot något trevligt som inte är TAG Heuer.

Pope, Jokkmokkswe, Camo00 och 6 andra gillar detta.
  2. Denke
    Trådstartare

Från:
    Stockholm
    Kom igen nu! Några våghalsar som rycker lite i denna fugly vardagssmiskare men ännu har ingen av dem vågat kliva ut över kanten...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Zacke gillar detta.
  3. Pope

Pope Borgare

Från:
    långt långt ut.......
    Ursäkta kladd men denna skapelse inbjuder till just detta. Fy fan vad ful den är! :D:D:D

Nexus, P-A och maxmol gillar detta.
  4. Totte

Totte Borgare

Från:
    Skåne
    Ursäkta kladd! Men detta är ju den legendariska Obama-klockan! Dock körde presidenten two-tone :)

DG_STHLM, Pope, Denke och 1 annan gillar detta.
  5. Denke
    Trådstartare

Från:
    Stockholm
    Ni såg själva! Detta är alltså den ovanliga och väldigt eftersökta Obama-klockan! Jag har lagt upp den på tok för billigt! Skandal!

Prishöjd! Nu 2500 SEK!

TAG Heuer Care. Helt enkelt. För visst vill du väl vara som en amerikansk president i jul?

Pope, par, Teletomte och 8 andra gillar detta.
  6. Denke
    Trådstartare

Från:
    Stockholm
    Okej, jag förstår. Obama smäller inte högt här. Vi vänder på steken och sänker priset till 2000 SEK igen om du är en sån Tea Party-person. Any takers?

coolrader och Pope gillar detta.
  7. Zacke

Zacke Friends of KS

Från:
    Solna
    Ursäkta kladdet.

Jag vill bara påpeka att det här är en klocka man kan tänka sig att äga men som man inte vill betala för. Det skulle vara om det går att få till en obehaglig bytesaffär?

Sjöö Sandström Royal Straps