• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tag Heur Calibre 16 -12 Prisbumb

Mich LS

Omega
Hej KS
Säljer nu en Tag Heur Carrera, Calibre 16, som ska vara ifrån 2012 som jag fick i en bytesaffär här från forumet.
Som det är nu så sitter den bara i windern och används ej.
Jag har bara använt den ett fåtal gånger och under tiden den tiden har jag inte kunnat anmärka på något särskilt. Den har givetvis spår av användning i form av lite swirls och så, men inga djupare skador vad jag noterat. Den startar och nollställer kronografen som den ska, samt vridningen känns bra. Har kollat den i Twixt nu under en veckas tid och fick -4.9sek/dag.

Klockan kommer på länk med ett par extralänkar, samt boxarna. Dock finns inget cert eller bok till den.
Retur: Inom 24h om den ej överensstämmer med beskrivningen. Observerna att även bilderna är en del av beskrivningen.
Nytt pris: 12000kr (tidigare 13´) plus frakt. Kan ev. även tänka mig någon lattjo klocka som liten dellikvid, typ en mudman/rangeman, eller kanske en "äldre" udda månfasare? Med pengar åt mitt håll då.
IMG_3421.JPG
IMG_3425.JPG
IMG_3424.JPG
IMG_3422.JPG
IMG_3423.png
IMG_3426.JPG
 
Senast ändrad:
Topp