• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Talking Watches With Tony Fadell

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Tack som tusan, ett riktigt trevligt avsnitt (även fast det inte var vintagebetonat :) ). Jag tycker han har väldigt vettiga åsikter och då speciellt om damklockor och framtiden med smartklockor.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Kul med lite variation där design spelade in lite mer än tidigare avsnitt. Roligare om alla gör olika
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Trevligt avsnitt. När jag säljer ett företag till Google så skall jag också köpa en minutrepeterare. Synd bara att designen på 5208P inte är den snyggaste.
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Riktigt bra avsnitt! Älskar att det finns de som använder sina Pateks som beaters :)
 

CLT

Rolex
Det näst bästa avsnittet. Men wow vilken samling, och att den används är underbart!
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Väldigt trevlig avsnitt. Rolig samling klockor och en skön person. Tack för länken!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Detta var trevligt. Skön entusiasm på snubben. Mitt absoluta favoritavsnitt är annars Goldberger. Det jag gillar minst är med den där hipstern...
 
Topp