• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tamejfan det SJUKASTE jag varit med om i hela mitt liv.

Randel

Cartier
Haha, helt otroligt, stort grattis till klockan! Förutsätter att damen blev vansinnigt imponerad när du flämtande tryckte upp den nyvunna klockan mot rutan på tåget så att hon skulle se bättre samtidigt som du skrik-skrattade, fortfarande chockad av vinsten?
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Så roligt, Apansson !

Minns när jag vann en IKEA-möbel i en tävling tidningen Kalle Anka & co anordnade, så jag förstår till fullo känslorna. :D

Tror faktiskt att den möbeln - en byrå - överlevde i över tjugo år, men du ska nog se att den där klockan håller mycket längre än så. ;)

Mvh A
 

Apansson

Torpare
Grattis apan! Är det nu man ska söka på forumet och kolla om du spytt galla över Hublot? ;)
Tror inte jag spytt så mycket galla över Classic Fusion faktiskt. Sen har jag faktiskt aldrig prövat en hubbe irl innan jag fick den här på armen. Den är trevlig faktiskt, och likt min DD så ser den mycket mindre vulgär ut irl än på bild. :)
 
Topp