• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tamejfan det SJUKASTE jag varit med om i hela mitt liv.

Vad hände igår Apansson?
Jag har fruktansvärd huvudvärk och har inte full koll på var jag är, hamnade hemma hos någon dam som numera är bortom sikte, trots att jag är kvar i hennes lägenhet...

Hur som, stort grattis din jävel och tackar för en grym kväll!
 

Apansson

Torpare
Grattis! Riktigt bra! Keeper eller ska du sälja?;)

Vi får se. Risken är väl att man säljer eftersom det inte var något superplanerat inköp, jag brukar planera mina inköp ett bra tag innan de sker. Alternativt växer den på mig, vi får se! Gillar den som fan nu, den är stekig och tuff. Ska kanske försöka behålla den till våren när det blir t-shirtväder, om inte något annat hägrar för mycket!

Vad hände igår Apansson?
Jag har fruktansvärd huvudvärk och har inte full koll på var jag är, hamnade hemma hos någon dam som numera är bortom sikte, trots att jag är kvar i hennes lägenhet...

Hur som, stort grattis din jävel och tackar för en grym kväll!

Det vet jag lika lite som du, käre vän. Låter ju som att du hade en bra afton trots att jag försvann tidigt, och raggandet gick ju tydligen fint utan mig också! ;)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vi som inte var där kan alltid lite surt tänka att det där hade jag också listat ut, de som var där grämer sig över sin fantasilöshet. Vi kommer alla att kasta oss på nästa Rob-eventtråd. Men de kommer ju inte att kunna göra så här varje gång. Imponerande är det och åter stort grattis apan![emoji2]
 

hollow123

Rolex
Vi som inte var där kan alltid lite surt tänka att det där hade jag också listat ut, de som var där grämer sig över sin fantasilöshet. Vi kommer alla att kasta oss på nästa Rob-eventtråd. Men de kommer ju inte att kunna göra så här varje gång. Imponerande är det och åter stort grattis apan![emoji2]

Hehe väntar med spänning på att Patek ska ha ett liknande event :nailbiting:
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Haha helt sjukt! Stort jäkla grattis apan!

Lillebror hälsar :)

ImageUploadedByTapatalk1417863163.676765.jpg
 
Topp