• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tamejfan det SJUKASTE jag varit med om i hela mitt liv.

audotcom

Panerai
Direkt när man vaknat så hår man in på KS och börjar med att läsa den här historien. Haha kan inte sluta garva! Grattis som satan!... Hoppas något liknande händer mig någongång:woot:
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Man är ju bra avundsjuk nu alltså!:D Jäkla vecka på KS. Först en Snowflake för 6.5k som man missar på blocket sen det här. Ångestfaktorn är hög men gläds ändå åt er som har sån j***a röta:D
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Nej det här äe för sjukt för bar lämna en kommentar. Asså en Hublot? Du fick en Hublot?! Äkta hublot? Så jävla sjukt. Med sådan tur så hoppas jag Aiken åker på stor stryk av Bajen nästa år, för det är det väl värt? En skön dinka mot pisk av Bajen?
 

Heritage

Omega
Nu har jag tagit mig igenom denna smått fantastiska tråd. Tyder på mått av både tur och skicklighet;) Vill bara säga bra gjort, jäkligt snygg klocka och grattis!
 

Joseph

Cartier
Nu växer det gröna monstret inom mig som säger; Fan jag hade vunnit om jag varit där.
Trots att jag more likely blivit dygnrak och skrikit att spelet var riggat när det inte gick min väg...

Hur som helst, stort grattis! Big up till Rob som styr galet event med ännu galnare lotteri.
 

Chris Cage

Omega
2-Faktor
Skön story o stort grattis till nya klockan. Fasiken att man var låst igår så man inte kunde ha följt med. Hört mycket bra saker om gårdagen.
 
Topp