• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tankar om "Michael Kors Hangar"

Snygg?

  • Ja

    Röster: 8 7.5%
  • Nej

    Röster: 91 85.0%
  • Sådär

    Röster: 8 7.5%

  • Totala väljare
    107
C

China

Guest
För att vara konstruktiv.
Klockan är snygg, så är det bara det du bryr dig om så kör hårt.
Är frågan om den är bra, så är den inte det. Kolla Citizen som exempel.

Jag ser faktiskt inga problem med den här klockan, som de flesta andra s.k. parfymklockor så produceras den av en välkänd tillverkare och säljs med garanti. Sedan kan det diskuteras om den är prisvärd eller inte. Visst är det trevligare med renodlade klockmärken, fast å andra sidan är det ganska många som inte har egen tillverkning när det kommer till kritan.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Snygg men för stor för en normalväxt person. Trist också att det med största sannolikhet är ett quartzverk av usel kvalitet.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Japp! Någon måste köra de fullständigt bänga bilarna. :D


Min bil är till salu!
I present to you, Den Fula Ankungen!
419605_10150649412601236_906559806_n.jpg

417334_10150649412661236_1899513284_n.jpg
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Jag ser faktiskt inga problem med den här klockan, som de flesta andra s.k. parfymklockor så produceras den av en välkänd tillverkare och säljs med garanti. Sedan kan det diskuteras om den är prisvärd eller inte. Visst är det trevligare med renodlade klockmärken, fast å andra sidan är det ganska många som inte har egen tillverkning när det kommer till kritan.


Det går ju ofta upp i pris när man ska ha egen tillverkning.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Nja, vill du ha en klocka som visar tid eller en lite mer "riktig" klocka? Vet inte vad en MK kostar men jag skulle satsa på t ex en Victorinox army style om du gillar stilen. Men, man köper väl det man gillar. Men om du hänger på det här forumet framöver så lär du nog bli intresserad av annat MK, skulle jag tro :)
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Först - Välkommen hit!:)
Nej för mig…finns så mycket bättre produkter du kan få för de pengarna…så leta vidare!
 

egbert

Panerai
Vilket överflöd av smileys, emojis eller vad de nu heter. De är väl bara för barn? Vuxna människor kan väl uttrycka vad de menar utan dem.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor


Gillar du designen är det väl bara köra. Dock skulle jag avråda dig från att handla från någon av dessa tillverkare. Du får en överprisad produkt utan nämnvärd kvalité, vilket innebär att du förmodligen kommer behöva köpa en ny klocka inom något/några år. Titta på väletablerade klocktillverkare, så som Certina, Seiko, Citizen, Tissot mfl.
 

watchwelder

Friends of KS
Michael kors har ju några snygga, men själv hade jag köpt nått annat än en modeklocka. Finns ju bättre kvalitet i den prisklassen, tycker du ska kolla runt på begagnat med! :)

Killen kan ju vara ny till klockintresset, Michael kors är ju populärt och där av kan man väl tro att det är bra? Jag vet ju själv all möjlig skit jag klickade hem innan jag var mer insatt i intresset.
Tycker inte man ska trycka ner på folk. Känns som dagis.
Visst kan ju vara troll med, men om det inte är? Då vågar han väl inte visa sig här igen.
Man kan ju komma med andra förslag istället för att kasta sten.
 
Topp