• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tankar om nya Air-King!

Är ny ROLEX Air-King en flopp pga sin storlek på 40 mm?!

  • Svar JA! 36 mm hade varit bättre.

    Röster: 180 45.5%
  • HELL NO, 40 mm is da shit!

    Röster: 216 54.5%

  • Totala väljare
    396
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Jag hade den på mig för ca 20 min sedan och jag gillar den, tom frun mjuknade när vi såg den live. Hon var inte imponerad innan...

image.jpeg
 

DrDre

Patek
Jag misstänker att inspirationen till den lite udda urtavlan kommer från klockan snarare än hastighetsmätaren i Bloodhound.
image.jpeg
 

DrDre

Patek
Jag misstänker att inspirationen till den lite udda urtavlan kommer från klockan snarare än hastighetsmätaren i Bloodhound.

image.jpeg
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Kollade in den här häromdagen. Vad gäller logiken med index så får man väl säga att det är tur att man kan klockan redan... ;)
Men i övrigt är den inte alls dum; boetten har rätt proportioner och färgsättningen är trevlig.
:)
 
B

Banankontakt

Guest
Skulle mycket väl kunna tänka mig den! Fast hade hellre sett den som 36 mm.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jag hade den på mig för ca 20 min sedan och jag gillar den, tom frun mjuknade när vi såg den live. Hon var inte imponerad innan...

image.jpeg
Jag gillar den mer och mer ju fler vältagna wristshots man ser. Inte alls imponerad när man tittar på Rolex egna produktbilder. Kan kanske bli en sådan faktiskt.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Köp en. Byt tavla till en Milgauss-tavla.

Helt plötsligt har man en originalborstad Milgauss. (Brasklapp för eventuellt saknat extra boettlock osv)
 
Förstår inte att du är så exalterad över denna klocka?
För mig känns den menlös, utan karaktär och skapar inga habegär.
 
Topp