Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tapatalk gratis numera

Diskussion i 'Diskussion' startad av daviden, 17 augusti 2013.

1. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Iaf. till iPhone, vet inte hur det ser ut med Android.
    Självklart förespråkar jag dock att ni kör webbsidan även i mobilen, då jag slitit med att få den bra. ;)

urinvånaren gillar detta.
  2. JayJay

JayJay Biskop

Den är den absolut bästa sidan överhuvudtaget att köra i luren. Funkar verkligen klockrent. Tapatalk är överflödigt.

yonsson gillar detta.
  3. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Kör självklart webläsare! Provade Tapatalk en helg, blev aldrig vän med det.

4. gruby

gruby Friends of KS

Webbsidan är så djävulskt mycket bättre än Tapatalk och än någon annan webbsida faktiskt.

yonsson gillar detta.
  5. aspo

aspo Stadsbo

Samma här, kör bara websida. Både i ipad och min androidlur.. Det funkar grymt bra

6. Sond

Sond Friends of KS

Sidan är verkligen toppen. Svårt att få den så mycket bättre. Idag. Men det gäller att ständigt fortsätt utveckla. Och det verkar ju du/ni(vet inte riktigt om du är den som står för tekniken själv) fatta.

Tapatalk kör jag inte pga några brister i forumet utan att det blir så mycket smidigare när man är aktiv på flera forum.

7. Aron

Aron Stadsbo

Från:
    Borås
    Och jag som alltid brukar vara sist med allt sånt här "nytt" har ännu inte ens fattat vad det där tapatalk är för nånting... Nån som kan förklara?

8. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Det är en app där man kan ha olika flikar med olika forum. Forumens delar och meddelanden visas avskalat i appen. Väldigt bra för forum som är oöverskådliga eftersom man kan sortera efter exempelvis nya inlägg i trådar där man deltagit. Dock helt meningslöst till KS eftersom KS är mycket snyggare genom webbläsaren.

En annan nackdel är att tapatalk cashar allt man besöker. Efter några veckor tar appen upp flera hundra MB.

9. Aron

Aron Stadsbo

Från:
    Borås
    Ok då fattar jag lite mer, tack för info. Men känns som att jag klara mig ganska bra utan den då, är med på lite olika forum om olika saker men det funkar bra att öppna dom i varsin flik i webbläsaren tycker jag.

10. _jonte

_jonte Friends of KS

Betalade ca 8kr för nya Tapatalk 4 till Android häromdagen. Alltså inte gratis i fullversion. Finns gratis, men tror den har nån slags reklam.
    Funkar superbra och krashar inget.

11. daviden
    Trådstartare

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Mitt motto med klocksnack är att vi dör om vi står stilla. :)
    Jag är den som har hand om all teknik och utformning av sidan, om du skulle ha några frågor om det. :)

Mårtenssons ur Brookfield