• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tapatalk gratis numera

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Iaf. till iPhone, vet inte hur det ser ut med Android.
Självklart förespråkar jag dock att ni kör webbsidan även i mobilen, då jag slitit med att få den bra. ;)
 

Sond

Patek
Iaf. till iPhone, vet inte hur det ser ut med Android.
Självklart förespråkar jag dock att ni kör webbsidan även i mobilen, då jag slitit med att få den bra. ;)
Sidan är verkligen toppen. Svårt att få den så mycket bättre. Idag. Men det gäller att ständigt fortsätt utveckla. Och det verkar ju du/ni(vet inte riktigt om du är den som står för tekniken själv) fatta.

Tapatalk kör jag inte pga några brister i forumet utan att det blir så mycket smidigare när man är aktiv på flera forum.
 

Aron

Omega
Och jag som alltid brukar vara sist med allt sånt här "nytt" har ännu inte ens fattat vad det där tapatalk är för nånting... Nån som kan förklara?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Och jag som alltid brukar vara sist med allt sånt här "nytt" har ännu inte ens fattat vad det där tapatalk är för nånting... Nån som kan förklara?

Det är en app där man kan ha olika flikar med olika forum. Forumens delar och meddelanden visas avskalat i appen. Väldigt bra för forum som är oöverskådliga eftersom man kan sortera efter exempelvis nya inlägg i trådar där man deltagit. Dock helt meningslöst till KS eftersom KS är mycket snyggare genom webbläsaren.

En annan nackdel är att tapatalk cashar allt man besöker. Efter några veckor tar appen upp flera hundra MB.
 

Aron

Omega
Ok då fattar jag lite mer, tack för info. Men känns som att jag klara mig ganska bra utan den då, är med på lite olika forum om olika saker men det funkar bra att öppna dom i varsin flik i webbläsaren tycker jag.
 

_jonte

Patek
Betalade ca 8kr för nya Tapatalk 4 till Android häromdagen. Alltså inte gratis i fullversion. Finns gratis, men tror den har nån slags reklam.
Funkar superbra och krashar inget.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Sidan är verkligen toppen. Svårt att få den så mycket bättre. Idag. Men det gäller att ständigt fortsätt utveckla. Och det verkar ju du/ni(vet inte riktigt om du är den som står för tekniken själv) fatta.

Tapatalk kör jag inte pga några brister i forumet utan att det blir så mycket smidigare när man är aktiv på flera forum.
Mitt motto med klocksnack är att vi dör om vi står stilla. :)
Jag är den som har hand om all teknik och utformning av sidan, om du skulle ha några frågor om det. :)
 
Topp