• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tapatalk och bilder

Obeedoobe

Friends of KS
Test:

u7yty5az.jpg


yrevy4u6.jpg


8asa3eja.jpg


Mvh
 

jabla

Sarlacc
Ett litet klargörande!
Jag använder inte tapatalk själv utan undrar varför det är så små bilder i många trådar, alla med bilder länkade från tapatalk.
 

leicaphile

Panerai
När man lägger upp får man välja storlek. Kanske det som spökar?

Mvh

Nja, jag har upptäckt nåt liknande. När jag laddar up foton via tapatalk så visas de automagiskt i mindre format i posten och om man klickar på dem får man "rätt" storlek. Verkar ha ändrat sig senaste månaden och verkar inte påverka alla browsers heller...
 

Sond

Patek
Jag upptäckte nyss att mina bilder som jag laddar upp via min iPhone och Tapatalk blir Tapatalkbilder. Dvs ganska små och som man behöver klicka på. Tidigare blev de vanliga bilder. Vad har hänt?
 

Johan M

Cartier
Välj inte att lägga upp den hos tapatalk, välj host istället. Eller nåt sånt...

Tapatalk är bra när man surfar via telefonen, forum blir för pilligt annars. På surfplatta och dator ser jag ingen mening med tapatalk.
 

Sond

Patek
Tapatalk är för krymplingar och pensionärer!



J
Yes I'm...

För att tapatalk bevisligen suger och inte heller kommer vara aktuellt på forumet efter nästa uppdatering....

Inget svar på frågan..;)

Förstår inte poängen med tapatalk?
Inget svar på frågan..;) Men för att det är väldigt bra är väl det korta svaret.

Välj inte att lägga upp den hos tapatalk, välj host istället. Eller nåt sånt...

Tapatalk är bra när man surfar via telefonen, forum blir för pilligt annars. På surfplatta och dator ser jag ingen mening med tapatalk.

Saken är att det fram till nyss gicks att via Tapatalk ladda upp bilder via KS bilduppladdning(eller vad det heter. Det blev en normal bild. Nu gör jag lika som tidigare och får Tapatalkbilder. Kan ju vara något med det daviden skrev om att inte supporters TT längre. Kanske någon uppdatering på TT som inte är hanterad? Jag lägger inga värderingar i detta. Söker bara svar.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Inget svar på frågan..;)


Inget svar på frågan..;) Men för att det är väldigt bra är väl det korta svaret.



Saken är att det fram till nyss gicks att via Tapatalk ladda upp bilder via KS bilduppladdning(eller vad det heter. Det blev en normal bild. Nu gör jag lika som tidigare och får Tapatalkbilder. Kan ju vara något med det daviden skrev om att inte supporters TT längre. Kanske någon uppdatering på TT som inte är hanterad? Jag lägger inga värderingar i detta. Söker bara svar.
Har inte ändrat något.
Får kolla sedan när jag sitter vid en dator.
 
Topp